четвер, 30 травня 2024 р.

Анастасія Заворотнюк, зірка серіалу "Моя прекрасна Няня", померла в Росії

 








Російська акторка Анастасія Заворотнюк, відома своєю роллю в серіалі "Моя прекрасна Няня", померла у віці 53 років. У серіалі часто висміювали українців, зображаючи їх у негативному світлі.

Новину підтвердила її донька Анна Заворотнюк. За її словами, акторки не стало вночі 30 травня, повідомляє ТСН.

"Вчора вночі нам зателефонували і сказали, що тебе більше немає. Мамо, ти найкраще, що в мене було. Я дуже пишаюся тим, що я твоя донька. Я завжди буду любити і пам'ятати тебе щасливою, люблячою та неймовірною. Моя душа завжди з тобою", – написала Анна Заворотнюк у своєму пості.


Зазначимо, що тривалий час Анастасія Заворотнюк боролася з тяжкою хворобою. Лише у 2019 році стало відомо, що у неї діагностували злоякісну пухлину головного мозку четвертої стадії. З цього часу акторка припинила з'являтися на публіці та почала лікування. Хвороба суттєво змінила її зовнішній вигляд, про що неодноразово свідчили фото, які зливали в мережу.

Анастасія Заворотнюк залишила трьох дітей: 28-річну Анну, 23-річного Майкла та 5-річну Мілу, яка народилася незадовго до того, як стало відомо про діагноз її матері.




Популярні публікації